Wpis

piątek, 25 lutego 2011

Manila

W Manili specjalnie nic nie widzieliśmy, bo pierwsze 2 dni po przylocie trochę po imprezowaliśmy i ograniczyło się do obejrzenia okolic hotelu. Ambitnie postanowiliśmy zwiedzić centrum przed wylotem i… utknęliśmy w Jeepneyach w największych korku ulicznym jaki kiedykolwiek widziałem. Dojechaliśmy do centrum szybko coś zjedliśmy, napiliśmy się dosłownie obeszliśmy w koło ratusza i wracaliśmy. Łącznie w Jeeney-u spędziliśmy jakieś 6 h. Ile km przejechaliśmy to nie wiem, ale jechaliśmy przez dziwne okolice m.in. przez … bazar w którym przesiadaliśmy się na riksze i dalej na autobusik. Taksówki nie było sensu nawet brać bo jechały identycznie. Moje wrażenia z Manili mogą się ograniczyć do widoków z Jeepneya. Poniżej pare fotek autobusów z Manilii.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
jerrygorys
Czas publikacji:
piątek, 25 lutego 2011 06:21

• Coron

Po 8h promem z El Nido jesteśmy w miejscowości Coron. Nocleg idealny: tani, stała woda, prąd i internet :).Wypożyczaliśmy motorki i kręciliśmy się po okolicy. F

• EL NIDO

Po 7,5 h z Sabang jesteśmy w El Nido. Jak dla mnie to Międzyzdroje Palavanu, więcej ludzi, droższy i trudniejszy do odnalezienia nocleg, hałasujące motory i dal

• Sabang

Po Puerta Princessa i kilku innych wypadach mamy to co chcieliśmy domek na plaży. Cena to 40 zł za dobe. Niewielkim zaskoczeniem jest to, że w miejscowości prąd

• PR508: Singapur – Manila

To mój pierwszy lot Philippine Airlines. Takie dziewicze rejsy zawsze sprawiają mi mnóstwo radości, stając się atrakcją sama w sobie.   Lotnisko Singapur C

• Oblotówka po Azji cz.4: Manila

PR508 Singapur – Manila. Do stacji MRT Qutram Park dzieli mnie niecałe 10 minut piechotą. Po odbiciu karty rozglądam się za tablicami informacyjnymi kier